Tjejer är bäst på fest!

Jag trodde jag skulle må som förtjänat idag eftersom jag inte var i helt nyktert tillstånd när jag la mig för att sova men se på fan, jag mår inte ens illa!

Hade så otroligt roligt med tjejerna igår, tjejsnack och drickandes som kallas duga, musik som det dansades rent någe lite till, allsång i taxin (chauffören älskade oss inte om jag säger så), två spillda coca color på max (jag & Emelie fick en på oss, ElinW fick den andra), för höga klackar på endel skor, lappleken som lika gärna kunde ha bytt namn till "Ge lappar till Nathalie", jag-har-aldrig-frågor, klassfoto, snuskiga presenter, sjutton hundra popcornpåsar och så mycket mer!


GRATTIS IDAG TILL TVÅ AV MINA FAVORITTJEJER! ♥

Kommentarer
Postat av: Nina

HAHAHAHA "ge lappar till nathalie" ! :D

2009-03-07 @ 14:47:56
URL: http://ninalundmark.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0