Tisdag

Somnade redan vid 8-tiden igår så jag fick mig en lång natts sömn eftersom jag började 9 idag och det kunde inte sitta finare. Idag på dagiset hade vi själva uppvisningen av Melodifestivalen (barnen har övat i en vecka ungefär) så direkt jag kom dit idag fick jag agera makeupartist och ösa på med glitter och alla regnbågens färger på ögonlocken. En mamma trodde att hennes son (ja, även killarna ville ha smink!) hade fått ett blå-öga. Tur att det inte var det iallafall=)



& denhär tösen fyller ju 18 idag. GRATTIS!




Kommentarer
Postat av: elin wiklund

TAAACK nathaaa =D

Nu är det fredag som gäller!

2009-03-31 @ 21:25:27
URL: http://erlino.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0