Never say never

Hola igen.
VET NI VAD? AIK leder med 2-1 efter 2 perioder mot Färjestad. Hoppas bara det håller i sig=D

Personalmötet var mer en.. mysig fikastund. Jag har hamnat på ett dagis med en superhärlig personal så vi har suttit och fikat, pratat om barnen, pratat allmänt om andra saker och hittat på idéer som ska göras inför påsk och sådär. Personligen så älskar jag att pyssla så jag tycker det är jättekul när barnen frågar om jag vill hjälpa dom att rita eller lägga pärlplattor osv. Så jag tog med mig några påsk-pyssel hem som jag tänkte att jag kunde sätta mig och göra med lillan. Bara en sån "liten" sak skulle göra henne överlycklig!



Some just want everything
But everything means nothing
If I ain't got you, baby











Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0