Magsjukan som knackar på?

Fanfanfan. Jag har mått hyffsat hela dagen & sen helt plötsligt för 2-3 timmar sen så kändes det som att hela magen bara vände sig ut och in så jag började må jätteilla och det resulterade i att jag spydde.. Jag gjorde först allt för att inte spy så att Dennis skulle kunna komma tillbaka & mysa resten av kvällen eftersom han åker bort imorgon och blir borta en vecka. Känns skitjobbigt nu=(

Vad fan är det för fel på min kropp? Jag har ju precis blivit någorlunda frisk från att ha varit halvhängig på sportlovet, sjuk veckan efter och så det här nu. Jag har inte haft bra immunförsvar och det kommer från ätstörningen men såhär dåligt har det ju inte varit på ett bra tag..


Känns ungefär som att vi är på samma nivå när det gäller humör, grabben. Kramas?


Kommentarer
Postat av: elise

HÄHÄÄHÄH!

har fortfarande kvar min natta al la special!

2009-03-15 @ 19:00:36
URL: http://llis.blogg.se/
Postat av: Sandra

men lilla vän, inte bli sjuk igen =(

hoppas de inte är magsjuka iaf!!!!

2009-03-15 @ 19:28:56
Postat av: Eveline

ookej tack för din röst!

2009-03-15 @ 19:59:38
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0