[email protected]

När jag ändå la in en bild med ett djur (åsna) igår så kan jag väl fortsätta erkänna att jag faktiskt är en djurvän så länge det inte kommer till något farligt djur (exempelvis tigrar som ryter mig rakt i örat så jag hoppar upp en meter i luften och blir till åtlöje av många av personerna runt omkring mig, inte ok).

Bilderna är tagna på kolmården -07





Ser ni? Jag var ju nästan till och med tvungen att förklara för Emelie & Filippa att djuret inte alls var farligt. Ändå ser Emelie lite skeptisk ut till att klappa det lilla livet som jag för flera minuter sen redan hade lärt känna utan och innan.

Kommentarer
Postat av: emelie

hahah en tiger som ryter i örat, det var inte ens en riktig tiger det var ett inspelat ljud som spelades upp i några högtalare....

2009-03-29 @ 13:50:53
URL: http://emeliewallmark.blogg.se/
Postat av: nathalie

jamen jag blev ändå rädd :( nä nu lät det inte lika spännande

2009-03-29 @ 14:17:59

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0