Kvällen

Precis som jag trodde så satt planksteken fint i kistan, har inte orkat äta någonting annat på hela kvällen förutom kanske 10 chips. Vi åkte till Julia där vi först var 7 tjejer som såg mello sen blev det iväg till bowlingkompaniet där vi träffade Anders, Tomas och några kompisar till dom. Vi körde tjejerna på en bana & killarna på en. Jag och Emelie låg lika väldigt länge poängmässigt men i slutet drog hon en slutspurt och vann allting den jäkeln=) Julia är sämsta förloraren i världshistorian och kom med kommentarer som "bowling är den sämsta sporten som uppfunnits" och "det kommer ta en jävla massa år innan jag bowlar nästa gång!"

Efter bowlingen åkte vi tillbaka till Julia där kvällen avslutades med att dom flesta åkte hem och vi som var kvar spelade  sällskapsspel med hennes föräldrar + en vän till dom som hade fått i sig lite lagomt med vin. Haha, det var trevligt!


Jag fick lite färg från solningen i fredags
↓↓↓


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0