Ingen återvändo....

Jag vill inte............ Har inte kunnat sova senaste timman för att jag har legat och gruvat mig. Jag har funderat på att ringa och säga att jag har fått magsjuka bara för att slippa. Men nu ska jag ta mig i kragen och åka dit - hur jobbigt det än känns. Får väl säga till tandläkaren att jag är livrädd så att hon får ta det lugnt, om det nu finns på hennes världskarta.. Haha, jag låter som världens fjolla men det här är faktiskt inte det roligaste jag vet som ni vid det här laget kanske har förstått. Nu ska jag sluta babbla, kommer inga ord av nytta så. Bye!




Kommentarer
Postat av: Elin

lycka till hjärtat ;-)

2009-03-19 @ 10:42:25
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0