I know that you still care for me

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4. Vad står det?
Det står: "Hon håller på att falla omkull några gånger fast hon koncentrerar sig så mycket hon kan på att hålla balansen"
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Min vägg
3.Vad såg du senast på TV?
Sanningens ögonblick
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är?
Snart sju iallafall?
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Kelly Clarkson - Don't let me stop you
6. När du senast var ute, vad gjorde du då?
Gick från Emelie's hus till mitt (vi är grannar, haha)
7. Vad tittade du på innan du började med denna undersökningen?
Läste bloggar
9. Drömde du något inatt?
Jag kommer inte ihåg vad jag drömde inatt
10. När skrattade du senast?
Idag när en kille på trafikskolan somnade
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
En marilyn monroe-klocka och två vita hyllor
12. Har du sett något konstigt på sista tiden?
Jag ser ofta konstiga saker
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Inte likadana frågor som alla andra "utmaningar" har
14. Vilken var den senaste filmen du såg?
Någon jag inte minns namnet på
15. Om du blev mulitmiljonär, vad skulle du köpa då?
En lägenhet och inreda den precis som jag ville, sen skulle jag resa, shoppa, ge pengar till nära och kära som förtjänat det, leva livet
16. Berätta något om dig själv som folk inte vet om:
Det blir ju jättesvårt med tanke på att det oftast är någon som vet. Men.. jag är livrädd för att misslyckas
17. Tycker du om att dansa?
Dansar tyvärr aldrig nykter
18. George Bush?
Varför ska jag ens uttala mig?
19-20.Vad ska dina barn heta, pojke respektive flicka?
Det får ni om några år ;-)
21. Skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Ja! Men inte än
22. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
"Du behöver inte vara rädd, du har folk som väntar på dig"
23. Vilka fyra personer vill du ska svara på dessa frågor?
Dom som känner för det


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0