En tand fattigare

Själva dragningen gick jättebra, jag hann inte ens märka det förutom att det knakade och man kände hur hela käken nästan hängde med. Men bedövningen.....fyfan. På utsidan av tandköttet kände man bara själva "sticket" av nålen men i gommen gör det så jääääävulskt ont, jag låg och spände mig så mycket att jag låg och skakade när allting var klart. Men jag hoppade på 06.30-bussen till stan & det gjorde jag bra med tanke på att jag verkligen inte ville!

Sen var jag tvungen att åka hem och vila ett tag för blödningens skull innan jag åkte till dagiset. Väl på dagiset så hade dom andra fröknarna berättat för barnen vad jag hade gjort så jag fick sitta och gapa där med för att visa dom. Förstår inte hur dom kan ha velat se, det var ju bara blod och äckel.

Från & med nu ska ni slippa inlägg om min tand, promise ;-)

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0