Dags för hockey

Började som sagt 06.30 imorse så jag var gaaanska trött när jag kom hem från apu:n måste jag erkänna. Gjorde lite nyttiga saker & sen la jag mig i sängen för en powernap som i vanliga fall brukar räcka i en timma. Det blev lite mer än så men vem bryr sig om 100 år? ;-)

Ikväll ska jag iallafall se hockeyn (19.00, kanal 9) med massa trevliga "gubbar" hos pappa. Kan inte bli annat än bra. Och om det blir tråkigt så kan jag ju alltid bli bästa vän med tilltugget som finns på soffbordet, brukar gå alldeles utmärkt det med!



Mina lovers ♥

Kommentarer
Postat av: linnet

man behöver som sagt inte se bra ut för att ha det bra, right?;-)

2009-03-16 @ 21:00:36
URL: http://moapluslinnea.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0