Breakin' dishes

Jag förstår verkligen känslan i Sandra & Anette's kroppar nu. Imorgon fyller båda två 18 år och jag kommer ihåg hur taggad jag var dagen före jag fyllde. Dock fick jag halsfluss på min födelsedag men det var ju själva känslan som var så underbar. Friheten. Var tvungen att springa till en kiosk och köpa ett pack cigaretter bara för att få visa legg, hahaha.. Ikväll är vi i närheten av 25-30 brudar som ska fira att våran älskade Sandra fyller år - det kan bara inte sluta dåligt! Eller så är det precis det som kan hända? Äsch vi kör så det ryyyker, alla som har tänkt få snefylla kan stanna hemma ;-)

Med andra ord - ikväll smäller det!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0