Bra men dåligt

Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva eller hur jag ska uttrycka mig för att det inte ska låta fel. Avslutade gårkvällen med att sitta och halvt frysa ihjäl i väntan på världens segaste och mest irriterande storebror som lovade att komma halv men kom 10 över. Det resulterade i att jag aldrig någonsin har frusit så mycket som jag gjorde då. Sen att sitta där med ens pojkvän som man inte var riktigt överens med efter kvällen var väll kanske pricken över i:et till att man ibland inte alls tycker att livet leker. Lyckligtvis hade jag pressat ner ett par jeans i min inte-så-stora-väska så jag lyckades få på mig dom trots bortdomning i fingrar.

Innan det - så hade jag jättetrevligt. Dansföreställningen var jättebra, jag fick rysningar när Emelie och company dansade. Hon var helt klart en av dom bästa, precis som folk hade sagt! Sen stressa tillbaka hem till Anette, göra sig klar, ta emot folket som droppade in, börja festa, leka lekar, bli lite för full och sen gå till station där man skulle tillbringa ytterligare några timmar dansandes framför Basic element. Där träffade jag en massa efterlängtade människor så det var kul!

Mer behöver jag kanske inte skriva, ska krypa ner under täcket igen och befinna mig där ett bra tag till. Adios amigos.


Bild från i somras.

Kommentarer
Postat av: Elin

mår du också jävel? :-)

2009-03-28 @ 16:08:56
URL: http://elinlovisaa.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0