Dagens äventyr

Vaknade upp till sol som kikade in mellan persiennerna. Drog därför med mig 3 söta människor till min stuga för att steka som bara vi kan men påväg dit så träffade vi regnet. Inte alls trevligt. Det ösregnade men blev uppbehåll efter ett tag så vi tog våra första dopp i nypoolen men värmde oss senare i värmepoolen eftersom den stora var ice-fucking-cold. Bilder på våra ansiktsuttryck kanske kommer senare i mitt bloggliv. Eftersom det regnade mestadels av tiden så satt vi inne med mariokart och pictionairy men senare när solen kikade fram igen så var vi inte alls sega på att gå ut till den.

Nu har jag precis sett "Inside man" med Dennis. Den var lika bra som förra gången vi såg den och nu ska jag krypa ner bredvid honom och sova så jag är någorlunda pigg inför vad morgondagen har att bjuda på. Hoppas på mer sol än idag!



"Kanina" som jag nämnde för ett tag sen - Filippa's sommarkanin.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0