Hold on, it's never too late

Som jag skrev i min lilla update igår så har jag haft fullt upp & jag gillar't! Det har varit besök på stränder, besök i stugor och volleybollspelande så det bara har sjungit om det. Vi har hunnit med att spelat volleyboll tre dagar i rad som har resulterat i blåmärken på handlederna som ser ut som att jag har varit fastbunden eller något liknande. Igår var vi 11 stycken som drog till sjöbotten för att steka och dagen i solen avslutades med middag hos D's mamma. Alltid lika god mat där och efterrätt med jordgubbar, glass, grädde och socker är ju aldrig fel så jag trivdes! & på tal om jordgubbar så ser det ut att bli mys med picknick och jordgubbar vid älven med tjejerna ikväll. Lovely!

Idag har jag varit (och är) helt slow och jag gissar att det är för alla timmar jag har varit i solen dom senaste dagarna. Därför har jag inte varit ute alls än idag och gjort annat istället. Tillexempel tagit sovmorgon, lagt in bilder från kameran, pluggat teori och dammsugit övervåningen. Duktig flicka! & bara för att jag har lovat så kommer det några bilder.


Skatan:



Kubb i väntan på att fler volleybollspelare skulle komma:


Vår stuga:




Sjöbotten:

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0