Rin on the Rox

Jahaaaaaa.. Dennis är på bio med sju killkompisar, Anette & Hampus är och ser samma film, Julia & Emelie är på norrvalla för att kika på FF-Djurgården. Då kan man ju fråga sig vad fan jag gör här? Jag vet faktiskt inte. Det var tänkt att jag skulle tjäna lite pengar ikväll men det fick bli imorgon istället. Så istället ska jag göra en hel del annat. Det blir nog helt enkelt en lista på vad som ska göras:

• Läsa bloggar (jag har läst ungefär 167959230 stycken än så länge men har några kvar)
• Försöka fixa omprogrameringen på min mobil (helt omöjligt typ)
• Duscha + smörja in stackars kroppen som är röd/brun och svider efter dagens solande
• Lägga mig någorlunda tidigt


& tills vidare tycker jag att ni ska spana in 2 brudar som kallar sig för "Rin on the Rox". & "RinRox" Rätt grymma på att sjunga faktiskt och ännu roligare att dom mest bara spelar in "aktuella låtar" som i kissed a girl, no one, umbrella, halo, broken-hearted girl, if i were a boy & massa andra. Jag kunde inte bestämma mig vilken jag ville lägga in på bloggen så det fick bli 3 stycken.
 
.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte göra en lista på alla dina bloggar som du läser? hehe

2009-06-24 @ 22:26:14

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0