I'm tired of using technology

Jag gick ut tvåan igår och sis gick ut tvåan idag. Ja, vi är tvillingar. Nämen justja, hon gick ju ut tvåan på lågstadiet... Jag blev också "firad" idag eftersom jag mest bara låg i sängen igår. Lillan fick en bigsize petshop och jag fick tvådagars på stadsfesten, how great?:D

I mitt rum har jag en bärbar och en stationär dator. Den bärbara går inte använda som "bärbar" längre (dvs typ i sängen) eftersom det trådlösa internet har lagt ner. Så då måste jag ta stationära datorns nätverkssladd för att få internet och byta beroende på vilken jag ska sitta vid. Men nu har helt plötsligt stationära datorn fått krupp och det är bara på den datorn jag kan lägga in bilder från kameran?????????? KUL

Ibland kan man bli så irriterad på allt som har med teknologi och göra........... "AYO, I'M TIRED OF USING TECHNOLOGY"

Kommentarer
Postat av: sandra

alltså.. JAG har ingen aning?! :D Antar att nått gick snett..

2009-06-12 @ 14:05:03
URL: http://sluu.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0