Igår, inatt, idag, imorgon

Igår klev jag upp early in the morning för att följa mammsen till bureå där vi skulle knäcka till våra ryggar. Som vanligt var det inte bara en kota som låg fel så det blev en hel del ändringar i ryggen och nacken. Det gjorde att jag hade grymt ont resten av dagen och mest låg i sängen. På kvällen våldgästade Emelie & Anette mitt hus & rensade min garderob? Ingen vet varför. Eller jo, om man har sett hur jag bara slänger in alla mina kläder så förstår man kanske. En sopsäck blev fylld med kläder och det ska slängas eller ges bort till röda korset.

Inatt sov jag helt själv i huset och jag måste erkänna att jag var livrädd. Man tycks höra ljud hela tiden och jag var helt säker på att det satt någon på nedervåningen under trappen så jag övervann min största rädsla och gick ner i mörkret för att slå tjuven (jag hade en stadig ljusstake i handen) men det var ingen där så då var storyn inte så cool längre.

Idag har vi varit förbi stan en sväng & nu sitter jag hemma hos Dennis ♥. Vi har spelat lite fotboll ute på gården men jag insåg att ryggen/nacken inte pallade. Nu ska vi lägga oss i sängen och se the dark knight.

Imorgon kommer det förhoppningsvis bli hur ball som helst. Sverige - Italien, grillning vid maten, 5-kamp, kubb, goda drinkar (am i right Anette?) och ännu godare sällskap. Blir kääänoners!


Bjuder på en sommarbild från -05

Kommentarer
Postat av: kisse

Du, grillningen blev inte så jättelyckad, det blev hilma goda drikar, och mitt lag vann ju i kubb;)

2009-06-20 @ 13:38:48
URL: http://anetteri.blogg.se/
Postat av: nathalie

anette... var du fortfarande full 13.38...? :/

2009-06-20 @ 20:23:35
URL: http://nattilou.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0