Boom boom pow

Good evening! Vi har varit & spelat volleyboll & jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge. Skrattade så att jag var nära på att kissa ner mig som när man var liten, haha. Sen doppade vi fötterna i vattnet och kom på den brillianta idéen att vi skulle åka tillbaka till stan och hämta badkläder men tråkigt nog så ballade några av oss ur så det blev inget av med det. Nu sitter vi hemma hos mig och har letat canal+ för att se nhl-draften men vi hittade inte kanalen så nu bär det av till familjen Larsson för att kika på den. Imorgon är det konfirmation för min kusin och sen blir det sol och bad för hela slanten med go'a vänner.

En så kallad "bildbomb" från Emelie's stuga.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0