R.I.P "King of pop"

Som ni säkert kan visa förståelse för så sitter jag helst inte inne vid datorn när termometern visar upp mot 30º. Igår åkte jag, Julia & Emelie ut till E's stuga och idag åkte vi tre till min stuga. Jag har över 200 helt underbara bilder att visa er och det tänker jag göra också! Däremot inte nu, för jag måste med mamma till stan en sväng för att fixa lite saker.

Om jag inte hade fått reda på det tidigare idag så hade jag fått reda på det nu när jag loggade in på facebook där det överallt står "R.I.P Michael Jackson". Hur sjukt känns det inte? Stjärnan man har lyssnat på sen man föddes i princip, finns nu inte längre? Ja, jag säger då som dom andra - vila i frid.


Kommentarer
Postat av: bitte

så sorgligt

2009-06-26 @ 22:40:25
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0