Priiima skinka, jepp jepp!

Måste börja med att tacka alla för igår! Kul att ni ville komma & att allting blev så lyckat:) 300 bilder tagna med min kamera så det kommer att ramla in endel här på bloggen ska ni se - om inte annat på facebook. Som jag skrev i förra inlägget så var det kubb, irlänsk julafton (varför heter det ens så?), för mycket dricka för vissa, många påsar chips, ofärdiga champinjoner, för stark potatissallad (chili...), singstar, blöta mattor och en jäkla massa glada miner. Dom flesta såg nöjda ut & det var minst sagt jag med.

Idag har jag, Dennis, Anette & Hampus varit & spelat minigolf. Jag kom tvåa! Även om jag inte vann så var det viktigt att jag kom före Dennis ;-) Vi var så långsamma att vi efter ett tag insåg att vi var helt ensamma på minigolfen...


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0