Marcus Berg - världsklass

Jag är stolt svensk. U21EM och Sverige kissade på Vitryssland! Jag vill bara se meeeer och mer och mer. Min och säkert dom flesta andras favorit idag var Marcus Berg, vilken talang! Som ni kanske vet så spelade jag fotboll i massor med år förut sen bröt jag foten i samband med krocken och sedan dess har foten inte velat samarbeta så tillslut när jag hade varit och "lagt foten till rätta" hos en kiropraktiker efter varje träning så lessnade jag. När jag ser fotboll på tv så sprätter mina ben för jag vill spela. Nu måste jag ta tag i det påriktigt, så fort jag inte mår skit av förkyldningen och har huvudvärk all the time längre.




Sen så är jag mindre stolt ägare till världens sämsta mobil och världens sämsta laptop. Mobilen dör som vanligt hela tiden, jag har ingen nätåterkomst och laptopen klarar inte ens msn. Bra.

Kommentarer
Postat av: Anonym

krocken? :O

2009-06-16 @ 21:46:53

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0