"Kanina"

Har precis kommit hem från stugan. Under dagen har jag i stort sett gjort 4 saker - pluggat teori, sovit, badat i ute-bubbelpoolen och blivit klöst av kaninen. Hon verkar inte gilla mig om vi säger så men det ska nog gå bra när jag tvingar henne, hähä *evil eye*. Filippa har döpt den till Nina (vanligt namn på en kanin???) men jag kallar den för Kanina. Filippa verkar tro att det är en gudinna eller något för när det kliar på kaninen så är hon där och hjälper till att klia. När hon äter vill hon helst vara mellan kaninen och matskålen and so on.

Nu ska jag doppa gurka och chips i ranch-dipp med Emelie. Lät inte fy skam va? Nä, didn't think so!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0