Jag passar in på "baksmällan"

Det är så sjukt sjukt sjukt. Jag har alltså legat bakis hela dagen. Vaknade för 20 minuter sen och insåg att jag hade sovit sen klockan 15.30 då Dennis åkte hem. Det är ingen vanlig bakfylla heller - utan den värsta jag varit med om. Var det tänkt att vi skulle dricka igår? Nej. Hur hände det? Ni ska få höra.

Först var vi på bio och såg en av dom härligaste filmerna som någonsin är gjorda. "The hangover" eller om ni vill kalla den "baksmällan". Det var en sån film som man skrattade högt åt, inte bara fnissade till. Skulle kunna se den om & om & om igen!

Efter bion åkte jag, Dennis, Anette & Hampus hem till mig för att bada i jacuzzin så vi fyllde vatten och slog igång bastun. Sen fick vi den sjuka idéen att killarna skulle knäppa några öl och vi tjejer skulle ta oss några drinkar och kanske shotta lite. Men eftersom vi började så sent in på kvällen så gick intaget av alkohol väldigt fort. Vi badade, bastade, såg tv, snackade, drack osv och hade jättetrevligt. Min natt däremot - var mindre trevlig. Var upp och "kalvade" fyra gånger. FYRA GÅNGER. Jag var helt slutkörd imorse. En av gångerna somnade jag också över toalettstolen och vaknade inte förrän Dennis kom för att titta hur jag mådde, hahaha. Näe fyfan.

Nu ska iaf mamma komma hem och hämta med mig ut till stugan. Filippa har fått sin kanin idag och jag kommer kanske aldrig ha sett någon så lycklig 8-åring som när vi kommer till stugan.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0