It can only get better

Det blir inte ens lite bättre trots att jag har vilat all day long. Jag & min kusin Julia har snorat i kör hemma hos morfar nu ikväll och jag funderar redan på att lägga mig för att vara så frisk och pigg som möjligt imorgon. Väntar bara på att baby ska komma hit. Imorgon är det som sagt skolavslutning som gäller 09.30 och sedan var det planerat fest på kvällen för att fira det efterlängtade sommarlovet men om jag mår som nu så kommer jag bara åka dit och säga hej eller kanske inte ens det. När jag gick upp för trappan hos moffe så kändes det som att jag hade bestigit mount everest, så andfådd (kändes som att det skulle stavas anfådd men icket) blev jag.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0