"Inte ett moln - så långt ögat kan nå"

Ja, nästan iallafall. Jag, Julia, Anette & Hampus spenderade sommarens hittils varmaste dag(?) liggandes på stranden i boviken och det var helt underbart. Jag är solbränd från topp till tå och imorgon hoppas vi att det ska bli minst lika bra väder som idag så att brännan (och dom förbannade fräknarna) visar sig meeer. Fast jag hade önskat att vattnet hade varit varmare så att man hade kunnat ta sig ett dopp utan att bli ännu mer förkyld och få urinvägsinfektion eller något annat otrevligt. Är livrädd för det senare alternativet eftersom jag blev inlagd förra sommaren pga just urinvägsinfektion som spred sig till ena njuren. Det var den plågsammaste smärta jag någonsin varit med om så jag står helst över att få det igen.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0