I'm like a bird

Humöret är på topp today! Vi rensade skåpen idag sen var det brännboll med klassen som stod på schemat. Vårat lag förlorade med ETT YNKA poäng men det kan inte vara möjligt eftersom vi gjorde betydligt fler homerun's och tog fler lyror (jag bidrog faktiskt med två!). Jag blir så äggad (finns det ordet ens längre?) när man ska spela och vinna något så jag skrek "SLÄNG DIG!!!!!!" till Sara när bollen kom mot henne. Sen sprang jag bredvid Patrik för att vara hans "personliga stöd" så att han snabbare skulle hinna i mål. Jag är king.

NU HAR JAG I PRINCIP SOMMARLOV förresten. Är ledig resten av veckan & det är Emelie också så vi ska röjaaa! & på torsdag har vi skolavslutning halv 10. Sen är jag friiiiiiiii som en fågel!

What's next? Jag & Dennis ska vara med Anette & Hampus ikväll, vi får se vad vi ska hitta på. Blir nog ändå ingen sen kväll med tanke på att min bebbe ska upp 06.00 som vanligt imorgon bitti. OM ni bara visste hur skönt det är att ligga kvar i sängen när han kliver upp, hähä :-)


Haha, mitt oskyldiga lilla hjärta ♥

Kommentarer
Postat av: sandrouu

Skicka alla bilderna som togs med din kamera idag till mig ;)

2009-06-08 @ 20:03:14
URL: http://sandravestman.blogg.se/
Postat av: t

Samma som dig, vi går i samma klass=D

2009-06-09 @ 03:18:26
URL: http://tinamalm.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0