Idag...

Idag har jag tagit rekord i att nysa flest gånger i rad. Idag har jag haft världens härligaste sovmorgon. Idag har jag hunnit bättra på brännan lite i solen. Idag har jag varit med tjejerna och tittat på alla snygga människor, frisyrer & klänningar på balen. Idag har jag varit och ätit feta glassar i bergsbyn. Idag har varit en bra dag och idag var det tänkt att jag skulle en "tidig kväll" för imorgon åker mina girls till luleå 09.00. Fast det är bara ett kanske för mig som har dåligt med peningar. Kommer sprätta dom små kronorna jag har kvar. Känns kanske inte så värt nu? Men jag vill ju på monki....

Bilder från balen kommer, kameran la nyss av så batteriet ska bara laddas först! Och precis som Anette skrev i sitt inlägg så har vi exklusiva bilder eftersom vi satt på marken. Bilderna alla tjejer fruktar - UNDERIFRÅN! Dubbelhaka ftw.

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0