Dagen i ord också

Det har varit soligt trots att vädergudarna hade påstått annat. Jag, Anette & Emelie tog en promenad på en mil och jag har vattenblåsor under fötterna för jag var smart nog att inte ha sockar i skorna. Några timmar senare åt jag grillat hos E's familj & nu ikväll har vi brudar + Hampus sett en film som jag ska rekomendera att ni ska hålla er borta från. Nämligen "prom night". Jag var rädd under h-e-l-a filmen och jag tror att det blev värre för att jag inte hade Dennis som kunde hålla om mig. Istället satt jag bredvid en ännu räddare Emelie och det gjorde ju inte saken bättre...

Det som gör mig mest irriterad är att mamma alltid har rätt. Hon säger att jag inte borde se skräckfilmer för jag jagar upp mig så lätt. Ja, jag har tvingat Emelie att stanna och sova med mig.




Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0