Blame it on the boogie

Imorse sov jag alldeles för länge igen (gjorde det igår också) men jag tror det var bra för min halvsjuka kropp med tanke på att jag är piggare idag. Efter det hann jag bara stoppa något i magen och hoppa in i duschen innan jag skulle möta Sandra på körskolan för att hjälpas åt att plugga. Hon ska nämligen till arvidsjaur imorgon för att skriva provet och jag har mitt snart också. Vi satt iallafall där i två timmar så det måste ju ha gett nånting iallafall.

Nu är jag mest bara taggad på att helgen närmar sig för det betyder stadsfesten! Det händer inte mycket i våran lilla stad så man får ta vara på det lilla där det faktiskt kommer vara mycket folk. LET'S GO!



Kommentarer
Postat av: Darth Vader

may the force be with you!

2009-07-01 @ 10:34:26
Postat av: Anonym

FATIMA ALHAZA MUSTAFA MECHMET

2009-07-04 @ 03:24:30

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0