Allt annat än rolig...

I sommar kommer jag kanske vara den som tycker minst om livet. Det känns iallafall så just nu. Jag har inget jobb och trots att jag sover mer timmar än jag behöver varje natt så är jag tröttare än skalman hela dagarna. Lusten till att festa och dansa halva nätterna med vännerna är helt borta och den vill jag ha tillbaka. Så om någon har hittat den så lämna gärna tillbaka, ni kan få en tia i hittelön! Jag vill bara kunna leva livet fullt ut utan att tappa orken efter en kväll. Jag vill känna att jag lever.

På torsdag är det lanternan i byske som gäller & dom flesta av mina vänner ska dit. Själv har jag inte bestämt mig så vi får se. Midsommar hade jag tänkt vara nykter men hur rolig låter jag då???? Inte rolig alls. Beslutsångest, bankrutt och allmänt tråkigast i världen.


^ På fredag är det exakt 2 år sen vi hade världens bästa midsommarafton!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0