Å som i...

Ångest. Ångest som i att inte kunna ha ett par shorts som jag fick på mig förra sommaren för att jag har gått upp något kilo i vikt. Ångest för att jag inte borde ha ångest över det eftersom det - tydligen - är en bra grej.

Aaaaaaja, filmen igår var ingenting att rekomendera. Lite b-kvalla på det hela & nästa gång kommer jag absolut inte att få välja film eftersom jag har valt dåliga filmer 3 gånger i rad. Däremot så hade vi bunkrat upp med godis, morsdagstårta, chips och godsaker men jag - pga det övre jag skrev - åt vindruvor.

Idag syns även att solbrännan förstärktes igår under dom få timmarna jag & Emelie hann vara ute i solen. Vi vaknade förbannade 20 i 1 över att ha missat flera soltimmar, haha.






Kommentarer
Postat av: emelie

du behöver inte äta vindruvor istället för andra gosaker..

det gör ingenting om du gått upp nått kilo. jag lovar!

2009-06-01 @ 13:35:51
URL: http://eemelieberg.blogg.se/
Postat av: caare

s; det går bra, hur går det med skallebilden?;)

2009-06-01 @ 19:53:01
URL: http://carielle.blogg.se/
Postat av: dennis

sluta nu älskling :) du har aldrig varit finare! ärligt talat, aldrig

2009-06-02 @ 18:29:34
Postat av: Anonym

hela skellefteå hejar på dig nathalie

observera, HEJAR, inte blir besvikna om du någon gång misslyckas utan alla hoppas bara att det ska gå bra för dig!

2009-06-02 @ 22:45:58
Postat av: Julia

Ät vad du vill tjejen! Vad du väger bryr sig ingen om, du ser grym ut nu

2009-06-04 @ 10:42:44

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0