Back on track!

Nu drar jag igång igen! & för att ni inte ska ha missat något så tänkte jag berätta vad som har hänt under min "bloggsemester".

1. Jag har färgat håret mörkbrunt och är typ nöjd med färgen för första gången i mitt liv

2. Jag har vunnit över Dennis, Hampus & Anette i bowling(!!!!)

3. Min kära vän Anette har kastat sönder en kruka på bowlingen med sitt klot när hon skulle "skruva" (önskar mer än allt att jag hade filmat det men det gjorde jag såklart inte). Han som jobbade på bowlingen skrattade och sa "äntligen blir vi av med den där jävla plastblomman!". Han hade nog inte skrattat lika mycket om hon hade träffat det som stod bakom krukan - rökmaskinen.

4. Jag har sett HARRY P nummero 6 på bio, det var en så kallad besvikelse för den var inte alls speciellt bra

5. Jag har kärat ner mig i alla Melissa Horn's låtar

6. Vänt helt och hållet på dygnet. Är vaken till sent in på nätterna och kliver upp alldeles försent på dagarna. Inatt somnade jag inte förrän klockan 5 tillexempel. Inte bra, inte bra.

7. Sen var det ingenting mer värt att nämna. Tror jag. Isåfall får ni höra det sen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

varför jobbar du inte på subway längre?:)

2009-07-27 @ 17:44:35
Postat av: Holmgren

Härlig blogg, skönt att du skriver igen!=D

2009-07-28 @ 11:51:15
URL: http://partyfolk.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0