When love takes over

Bloggen är inte prio 1 på sommaren. Åtminstone inte när det är bra väder. Idag har jag varit på stan med några brudar för att shoppa lite småsaker och sådär och stämningen i våran lilla stad är så jäkla härlig när det är festival. Man kan liksom inte gå omkring där utan att ha ett stort leende på läpparna. Endel drog igång med festandet igår, endel drar igång med det ikväll och vi andra (som inte har ork och/eller pengar) drar igång imorgon och kör tvådagars! Erik Hassle, Tomas Ledin och Darin skall ses, no doubt about it.

Nu ska jag plugga teori tills jag faller av stolen. Sen kommer Dennis hit så då känns inte kvällen så himla dålig trots allt. Mitt lilla hjärtegryn:)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0