Goddagens!

Igår vann killarna mot damlaget med 6-0. Matchen var riktigt kul att se med tanke på alla killarnas kommentarer till precis allt som hände på planen & med tanke på att dom inte spelar fotboll "påriktigt".
*PIP* - Offside!
Helmer: VA?! JAG VAR JU FÖR FAN FLERA MIL ONSIDE!

Jag var även trogen fotograf och tog bland annat lagfoto:


Senare åt jag & Anette middag tillsammans innan det bar av till trästocks för att se Maggio. Dock så fanns det inga parkeringsplatser så innan vi hade virrat runt färdigt så var det bara 3 låtar kvar av hennes framträdande, tråkigt nog. Sen ringde våra onyktra pojkvänner efter skjuts så då åkte vi och hämtade dom i bureå för att skjutsa dom till Nils & Josefine's lägenhet i stan där det var en hel del folk. Vi chillade där ett tag innan vi två var så hungriga att vi inte visste vad vi skulle ta oss till så då begav vi oss till frasses. Jag mådde dock så illa (hade inte druckit en droppe alkohol så det var verkligen inte därför) att jag fick inte i mig min mat. Då kom Linus & Simon dit & joinade oss så med andra ord så blev min mat uppäten ändå så ni behöver inte oroa er ;-).

Dagen idag började rätt jobbigt men jag är snart back on (happy) track så det ska nog gå bra det här. Om ca en timma kommer pappa och hämtar mig, då ska vi bege oss ner mot Sofia i östersund, trevligt trevligt! Uppdaterar kanske därifrån. Puss!

Kommentarer
Postat av: helmer_r

amen vadå :d ja vaju flera mil onside!! :D

2009-07-19 @ 22:36:36

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0