Poolparty på g!

Igår ville mamma ha med mig ut till stugan för att hon tyckte att "jag behövde det" så det blev så för min del. Därför har jag varken uppdaterat min egen blogg eller uppdaterat mig själv i andras bloggar. Imorse vaknade vi av att solen hade hittat tillbaka till Skellefteå, wonderful. Jag badade i poolen (som förövrigt är uppe i 29 grader nu, någon som vill bada?) med Filippa & dykte (eller det kanske heter dök) efter saker på botten med cyklop osv, ganska kul att känna sig liten igen faktiskt!

Vid 3-tiden åkte jag till boviken med Emelie för att se finalen i beach-cupen. Sen bar det av hemåt för en powernap och nu sitter jag här hos henne för att göra mig i ordning för kvällen. Vi ska nämligen på poolparty vilket jag tror kommer bli hur ball som helst för jag har hört talas om 50 pers! ;-)


Kommentarer
Postat av: Brynolf

Dykte ni bland korallrev i poolen? :O

2009-07-11 @ 18:58:33
URL: http://storgeting.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0