På andra sidan jorden

Min kväll har spenderats med 6 stycken helhärliga brudar i grannhuset & ibland blir man ba' så jeeevla glaa'. Sammanlagt 7 tjejer med helt egna viljor, kan resultera i att det blir en hel del gnäll och man vill ganska fort bara försvinna därifrån. Men det gick vägen den här gången också. Med massa chips, dipp, godis & prat i munnarna på varandra så blev det en jättemysig kväll ute på altanen.

Som vanligt när Anette är med i sällskapet så togs samtalsämnet "Twilight" (liten lätt överdrift kanske, eller?) upp och efter en himla massa prat om vad som händer i senaste böckerna så beslöt jag mig för att låna första boken - Om jag kunde drömma - av Emelie eftersom jag inte har läst en enda av dom. Och med tanke på att dom påstår att böckerna är betydligt bättre så kan jag ju inte gå back iallafall!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0