Lite bilder från i lördags

Sist jag uppdaterade (förutom Anberlin-låten då) så skrev jag att vi skulle på poolpartyt. Där var vi & det var helmysigt! Största stugan jag sett i närheten av Skellefteå iaf. Tre våningar, en lång "skolkorridor", ett poolhus, en hage med hästar, en tennisbana, en stor gård, ett lusthus längst ner vid vattnet osvosv. Vi lekte lite lekar, satt i en ring och sjöng till en killes spelande på gitarren, chillade vid vattnet & snackade en hel del innan det bar av till själva stranden där beachpartyt var. Inte mycket att hurra över måste jag säga, tältet var för litet och det fanns knappt någon plats överhuvudtaget. Sen stängde dom 01.00. Hur gick tänket? Jag & Anette åkte iaf till Emelie där vi snackade till någon gång på morgonen.


Bjuder på några bilder som jag har snott från Julia Åkerlund's blogg. Hoppas det är okej=)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0