Jag kan ingenting

Jag skäms så mycket och är så besviken på mig själv. Fjärde försöket och det gick inte nu heller. Mina resultat? 50, 51, 51, 51 och man ska ha 52 för att vara godkänd. Det är fan inte möjligt att vara så nära som jag har varit och ändå misslyckas gång på gång? Jag är inte menad till att ta körkort. Och nu kommer min uppkörning förmodligen hinna "gå ut" också innan jag får tag på en ny tid för teorin så jag kommer måsta göra om den. KUK! Jag hade pluggat till det här provet men frågorna var ändå jättesvåra.

Min fina älskling körde mig iallafall till umeå halv 7 imorse för att jag skulle skriva provet halv 9 och jag kan tacka gudarna att han vad med mig dit och att jag inte åkte buss för då hade bussresan hem inte alls varit speciellt rolig. Men Dennis kan iallafall få mig skratta och le när jag som mest bara vill bryta ihop och bara försvinna.

Nu ska jag lägga mig och sova ett tag, var allt annat än pigg när vi klev upp imorse, om vi säger så. Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är endå bäst:)

2009-07-06 @ 15:50:35
Postat av: aaalex

Nästa gång så ;)

2009-07-08 @ 20:48:31

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0