It's all about feelings

Förlåt för emoinlägget men jag var tvungen att få ut lite känslor. Eller vadå förlåt? Varför ber jag om förlåtelse när det handlar om vad jag skriver i min blogg? Inte nog med att jag redan är hur känslig som helst så ska det alltid gå upp och ner och numera mest bara neråt. Det suger, det gör det verkligen. Jag ska åka ut till stugan nu för att få lite lugn och ro och framför allt mysa med familjen. Hoppas på bättre väder nu när poolen är badbar (ordet lät konstigt men jag menar givetvis att det går att bada i den).
 
Alla som vill hitta på något någon dag snart - räck upp en hand eller hör av er!


Bilder från helgens två kvällar. Inte i ordning, som ni kan se. 


Kommentarer
Postat av: sandra

sitter här i min ensamhet och räcker upp handen..

2009-07-06 @ 16:55:47
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: TUMADRE svarar:

Jajamän! :-) Vi hade superkul ihop!

2009-07-08 @ 17:44:43
URL: http://www.alltforforaldrar.se/tumadre
Postat av: aaalex

ohoh, jag, jag, jag vill hitta på något! :)

2009-07-08 @ 20:51:16

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0