I wanna feel love, love, love...

Kom precis hem från stan där jag har varit med Emelie. Jag köpte en svart kofta som är av världens härligaste material (viskos.. eller vad det nu heter) & annars så hittade jag ett skor jag skulle kunna offra en tumme för men jag vill inte bli av med alla mina pengar så det blev inget köp. Sen så är Dennis syster Elise i stockholm och jag hoppas hon hittar tröjan jag vill ha.

& på tal om att köpa...

Dennis
envisas om att han ska köpa ett par shorts som jag tycker är gräsliga. Jag hotar med att jag kommer vägra gå bredvid honom när han ska ha på sig dom.

Men då kanske han bara ännu hellre vill köpa dom?


Kommentarer
Postat av: sandra

men hota han att det inte blir sex för fan

2009-07-28 @ 18:38:49
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: palle

hota med att bita av han ballen!

2009-07-29 @ 14:24:03
URL: http://pejay.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0