I don't know who you think i am

Idag har jag varit på burön i pappa och Carina's stuga och bara tagit det lugnt. Låg på en flytmadrass på vattnet i över en halvtimma och höll på att somna men "vaknade till" av att jag hade flutit en ganska bra bit ifrån stugan så då var det bara att börja paddla med grov-armarna. Och på tal om något helt annat - nu är stadsfesten igång och jag har hunnit åka 2 karuseller redan. Blir som ett litet barn när jag kommer till karusellområdet och om det inte hade kostat pengar så hade ingenting kunnat stoppa mig! Fast lite läskigt var det när vi åkte ena karusellen, den "hackade till" och jag var nästan säker på att den skulle lossna. Hade ju varit mindre trevligt och kanske inte så överdrivet skönt heller.

Grattis till världens bästa Sandra - Min slusan - som tog körkortet idag. Snyggt jobbat! (Måste ha varit min hjälp igår som gjorde det, helt övertygad...)


Kommentarer
Postat av: sandra

Haha, det berodde nog på din hjälp ;) tack baby!

2009-07-02 @ 14:24:24
URL: http://sluu.blogg.se/
Postat av: -MeMilly-

Hej!

tycker du att jag ska byta design?

gå in och tyck till!



KRAM!

2009-07-05 @ 09:54:16
URL: http://memilly.se

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0