GM = Gottmåendeeee...

Vissa hade jättetrevligt på förfesten med världens bästa brudar. Vissa missade Erik Hassle (jaa det var vi...). Vissa studsade runt och påstod sig vara Tomas Ledin. Vissa drack öl i öltälten (endel för mycket, endel alldeles lagom mycket). Vissa åkte karuseller som fick magen att göra en totalvändnig från gottmående till mindre gottmående. Vissa tappade bort sina vänner. Vissa tog svarttaxi hem. Vissa vaknade inatt och spydde tusen gånger. Vissa mår som dom förtjänar.

Jag sitter här och försöker få i mig nudlar nu. Har aldrig känt ett så stort behov av att äta som idag. Magen är helt tom och jag försöker få i mig maten så att jag kan må någorlunda bättre. Halva tallriken gick som smort men nu tar det emot och jag vågar inte stoppa i mer för då kanske resten kommer upp. Ikväll blir det nog inte alkohol (finns ändå inte en chans att jag skulle få i mig något sådant) så det blir nyktert för min och Carro's del. Anledning? Here you go:


Carro säger:

jag har spytt hela jävla natten..... usch

nathalieeriksson säger:

samma här!!!


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0