Bara lite uppdatering

Annat än datorn prioriteras och det låter väl som ett vettigt liv, hoppas jag. Däremot blir inläggen betydligt längre när jag inte skrivit på ett tag men ni som är nyfikna kanske orkar läsa ändå!

Idag har fantastic four (orkar inte skriva jag, Dennis, Anette & Hampus för att sen måsta göra namnen med fet stil för att det har blivit en vana... amen se på fan, det blev så ändå) varit i min stuga och badat. Sen tog åskan och regnet över och min lillasyster blev hysterisk så det blev glass inne i stugan tills Janne kom hem så vi kunde bege oss tillbaka till stan. Mitt på efyran då regnet öste ner som mest slog Dennis igång vindrutetorkarna och vad händer då? Jo, båda fastnar så man ser alltså ingenting. Det var lite spännande måste jag säga.

Ikväll har vi spelat fotboll i bureå igen och jag kan erkänna att jag är skadad. Blev stämplad på foten samtidigt som jag måste ha trampat snett eller något för det gör galet ont att "böja den framåt" och det gör man ju liksom på något sätt när man går....

Efter fotbollen var jag med Anette medan våra pojkvänner gjorde nerd-stuffs och då såg vi Twilight. Kanske inte det roligaste jag gjort eftersom hon kan hela filmen utantill.

Just nu: Är helt själv i vårat stora hus och önskar more than ever att Dennis var här och sov med mig. Jag ska kanske börja halta mig mot östra falmark? Är det ens ett alternativ? Nej, sömn ♥.


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0