Veronica Maggio - Stopp

Sitter här i Dennis lägenhet, han är på träning så i'm all alone med Veronica Maggio dunkandes i högtalarna. Innan D for på träningen så gick vi till konsum, jag var sugen på frukt. Vad fan hände? Jag? Frukt? Det går inte ihop. Tänkte sova tills han kommer hem (finns inte en chans i världen att jag städar hela lägenheten igen, nog föratt den redan är cleeeeeeean (inte cool nivet men ren). Huvudvärken spökar för att jag är så trött och sen är jag förbannad över lite småsaker. Kan gå över av att sova & bli väckt av smaskigaste pussarna som finns och sen se några dexter-avsnitt, woho.



Kommentarer
Postat av: Olivia :)

Veronica maggio är typ bäst! :)

2009-01-13 @ 20:09:55
URL: http://oliviak.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0