Just ssschhhhhh

Tänkte lägga in bilder på tjejerna - Emelie, Josefin, Nadja & Julia - som jag har umgåtts med ikväll men min mobil vägrade samarbeta så det får bli imorgon istället. KAN faktiskt vara lika bra att mobilen inte hjälpte till eftersom bilderna kan ge er mardrömmar för resten av era liv. Aja, som ni ser, jag är hemma tidigt ikväll, kom faktiskt hem för en timma sen. Det är faktiskt bara för att jag har så otroligt ont i magen, jättejobbigt :-(



Vi pratade om att spela något spel men Emelie hade tydligen inget hemma, då skulle jag och Julia komma med förslag.

J: - Men har ni inte flipper?
N: - MEN NEJ, twister?
J (irriterad för att jag hade rättat henne): - OKEJ, flister då!

Lik förbannat säger hon fel. Lillgumman har det inte lätt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du tappar din mobil och den dörrrrrrr

2009-01-18 @ 12:50:46
URL: http://tigist.blogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0