Svar på era (gamla) frågor

Nu när jag låg och läste allt Sandra hade svarat på sina frågor i hennes frågestund så kom jag på att jag aldrig svarade på mina frågor jag fick från några av er. Nivet frågestunden som bara fick mig på dåligt humör. Så.. här kommer det.

Tolka det här hur du vill, men du har skrivit mycket om att du har haft väldigt dålig självkänsla och fortfarande kämpar med det (ätstörningar etc), men samtidigt ger du intrycket av att vara ganska fördomsfull och "titta snett" mycket osv, hur går det ihop?
Svar: Om jag ska vara ärlig så ser jag själv inget problem med hur det inte kan gå ihop. Kan man inte "titta snett" fastän man har dåligt självförtroende eller vad menar du?

Hur gammal var du när dina föräldrar skildes?
Svar: Jag var 2 år gammal så jag kommer inte ihåg någonting alls från det.

Vad gillar du för musik? (annat än Gavin)
Svar: Största delen av det som spelas på radio. Men allra mest tycker jag om peppande partymusik!

Vilken är din dåligaste egenskap, enligt dig själv?
Svar: Min sämsta egenskap är nog att jag inte klarar av att tro på mig själv.

Varför valde du barn och fritidsprogrammet?
Svar: Enda sen jag var liten har jag älskat att hålla i bebisar, göra barn glada, ta hand om dom osv. Så när jag var sjuk & skulle praktisera istället för att gå skola så praktiserade jag ju på ett dagis i 5 månader och jag trivdes som fisken i vattnet. Lär väll vara på den vägen jag valde linjen, antar jag.

Vilket är det roligaste/pinsammaste sex-minnet du har?
Svar: Definiera "roligaste sexminnet" så ska jag svara på det också. Pinsammaste var när jag slog huvudet så hårt i väggen att vi inte kunde fortsätta för jag var så yr, haha.

Hur ofta festar du?
Svar: När jag känner för det. Haha nämen när jag & mina vänner är taggade på fest och det finns någonstans att fara eller om det är utgång för 18+

Har du någonsin haft en KK?
Svar: Ja.

Vem på eran skola gillar du mest?
Svar: Dom jag umgås med i klassen!

Är det någon i din klass som du inte gillar?
Svar: Det finns väll alltid någon man inte kommer överrens med lika mycket som dom andra. Det finns dock en i våran klass som jag inte kan komma överrens med. Det kan iofs inte så många andra i klassen heller.

Vad har nils lundmark betytt för dig i livet?
Svar: Haha vilken jävla fråga. Han är killen din mamma har varnat dig för.

Hahah alltså jag orkar inte att du har skrivit nästan alla frågorna själv
men jag vill fråga en sak: Hur orkar din pojkvän med allt ditt vajnande?
Svar: Läs dethär inlägget, där finns svaret.

Om jag och du var på en öde ö. ÖDE ö. Ingenting fanns, inget att äta, ingenting. Vilken kroppsdel på mig skulle du då helst äta om du var tvungen för att överleva? HAHAHA, du måste svara.
Svar: Du är fan inte frisk sötnos! Men jag skulle nog äta dina lår eller nånting, tycker dom ser smaskiga ut ;-)

Tycker du att du är snygg?
Jag tänkte, jag har bara sett photoshopade bilder på dig, så det verkar ju som behövs fixas till.
Svar: Har sagt det förut - nej, har aldrig tyckt och kommer förmodligen aldrig tycka. Men till & med dom allra snyggaste har ju "fixade" bilder ibland så jag menar.. vad spelar det för roll? Man gör det väll för att bilderna ska vara snyggare att titta på.

Äää lyssna inte på dem som ställer dumma frågor! jag tycker du är fin å din blogg är bra : läser den typ varenda dag :D! Vem förutom din kille tycker du är snyggast i skellefteå? Har du och dina kompisar samma smak när det gäller killar?
Svar: Haha fan vad kul, tack! Ja alltså min kille ÄR ju snyggaste (yes, jag skryter), näst snyggaste efter honom.. kan jag inte komma på nu faktiskt. Tråkigt nog. Smaken när det gäller killar bland mina vänner är nog ganska olika men ändå lika på något sätt.

Håller med, lyssna inte på folk som snackar skit.
Skellefteå har too much bajs och too lite toaletter.
Svar: Och härmed har Sofiahed sagt dagens roligaste OCH klockrenaste kommentar!

Haha ni som har nått kränkande att komma med kan väll förfan stå för det också? det är så jävla omoget att det finns inte! Jag tycker iallafall att du är världens största solstråle, får en jämt på bra humör och ditt skratt smittar av sig och min fråga till dig är då, hur fan lyckas du?
Svar: Det är tack vare sånna som du. Mina underbara vänner ♥

Som flera gånger om säger jag det igen, Du är underbar! Jag fattar inte ni människor som skriver taskiga saker till den här tjejen. Varför vill ni trycka ner en sån underbar tjej? Nathalie, Jag Älskar Dig för den du är.
Svar: Haha gumman, nu ska vi inte ta i så vi spricker ;-) Nämen allvarligt, tack för att du finns.

Kommentarer
Postat av: Elaaaajnaa :D

HAHA vem tycker man inte om i våran klass :D?

2009-01-10 @ 00:28:36
Postat av: Elaaaajnaa :D

HAHA vem tycker man inte om i våran klass :D?

2009-01-10 @ 00:28:46
Postat av: Elaaaajnaa :D

HAHA vem tycker man inte om i våran klass :D?

2009-01-10 @ 00:29:11

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0