20.04

Kul, långt & intressant inlägg igår, eller hur? Haha, jag orkade inte skriva och Sandra hade redan skrivit precis det jag tänkte på så då var det enklaste varianten att göra så. Någon timma senare gick jag & Dennis hem, såg dexter & fikade i sängen, alltid lika mysigt! Vi har fastnat för serien nu och har sett klart säsong 1. Han sa dock att jag inte skulle se utan honom men det tänker jag visst göra för jag skippar att hänga på waynes och hitta på andra saker med tjejerna ikväll eftersom jag har febergräns, huvudvärk & är jättesnorig. Med tanke på att dom flesta har hunnit vara sjuka under lovet kanske det är min tur nu. Nae det tänker jag inte bli, det är fest & jobb som står på listan i helgen så jag måste hålla mig frisk. Det kanske är därför jag är duktig nog att stanna hemma och bli frisk ikväll.


Gotland 2006

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0