Som sodastreamad o'boy

Det är inte riktigt min grej dethära med att ligga vaken själv till 4 på natten. Det är ju oftast jag som somnar före Dennis och han som ligger vaken och tittar på tv eller nått. Känns som en bakisdag idag och det är faktiskt ganska skönt eftersom jag ligger nyduschad i sängen bland alla mina kuddar & under två filtar. Inga måsten idag, ingenting. Bara njuta av att det fortfarande är lov, ligga och klicka omkring på massa bloggar och dricka jordgubbsyoghurt. Not bad, not bad. Dennis borde komma hit snart efter att ha varit borta hela dagen och spelat match, det är på tiden för jag känner hur uttråkad jag faktiskt börjar bli.

Skulle inte sitta helt fel med en chokladkaka nu kan jag lova. Vad sägs om marabou med nonstop? ;-)


Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0