Par-lista snodd från Egoina

Vad heter ni? Nathalie & Dennis
Hur träffades ni? Vi hade spanat på varandra på skolan åså, men första gången vi träffades & pratade var på nyårsafton 07-08.
Är ni förlovade? Nej men lugna ner er va=)
Bor ni ihop? Han bor nästan hemma hos mig. Bara nästan för annars skulle vi driva varandra till vansinne (hähä).
Har ni barn? Nej, inte än ;-);-);-);-)
Har båda körkort? Han har. Jag anser att buss är ett billigt & bra alternativ ;-) Haha nämen jag skaaaaa ta det! Jag ska.
Isåfall, vem kör bäst? Jag hatar att säga det men.. Det är han.
Kommer du ihåg er första kyss? Japp. Tolvslaget på nyårsafton 07-08.
Vem sa "Jag älskar dig" först? Han! Och känslan inom mig var obeskrivlig.
Vem är äldst? Dennis.
Vilka stjärntecken är ni? Båda är oxe så passa er för oss.
Vem fyller först på året? Jag fyller 15 dagar före honom.
Vem är längst? Han är. Skulle kännas konstigt annars faktiskt.
Vem sjunger bäst? Han gör typ ändå det. Men då skulle jag aldrig kunna säga att jag är bra på sjunga heller. Alltså OM jag var det.
Håller ni i handen på stan? Det händer väll ibland men vanligtvis inte, faktiskt.
Kände ni varann innan ni blev ihop? Mja, mer eller mindre. Gick ganska fort när vi blev tillsammans så vi har mest hunnit lära känna varandra efteråt=)
Blev du kär i första ögonkastet? Jag blev intresserad första gången jag såg honom på skolan, got damn.
Har ni någon speciell låt? Ja, eller det finns några speciella som gör att jag tänker extra mycket på honom när jag hör.
Har ni några "fri kort"? Båda två har det, ja. Om jag fattar frågan rätt iallafall!
Har ni varit utomlands tillammans? Bureå är ju ungefär utomlands, väll?
Vilket är ert bästa minne? Hur "töntigt" det än låter så är alla minnen med honom det bästa jag vet.
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Vi ser film åsådär.
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Ja, hans pussar är mumma!=)
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Men jaa, han bor i Bureå. Det säger väll det mesta?
Blir du lätt svartsjuk? Hm, det beror på.
Brukar ni bråka? Det händer. Men det har bara varit ett "seriöst bråk" en gång.
Ringer eller SMS:ar ni mest? Eftersom han aldrig har pengar på mobilen så gör vi nästan inget av dom. Men jag brukar väll SMS:a om det är något han ska komma ihåg och om det är något viktigt så ringer jag.
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hela han! Ryggen, ansiktet, armarna. Till & med fötterna (drev)
Brukar nån av er prata i sömnen? Haha en natt då jag låg och sov och Dennis låg med min laptop på magen så tog jag av honom den i sömnen. Ett litet senare sa jag "kan du ta den ett tag?" och lämnade tillbaka den, haha. Han brukar också prata i sömnen ibland. En gång har vi tydligen pratat MED varandra i sömnen, enligt Emelie. Lustigt dedär!

Kommentarer

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0