Not bad!

Har just mublerat (möblerat?) om i mitt rum. Inte allt men har flyttat på sängen och snott ett litet bord av Lillan där jag kan ha alla mina hårsprayer osv. Kom ju en ny till samlingen idag som ni kunde se! Hähä ;-) Blev jättemysigt men kommer inte lägga in bild för det ser aldrig lika mysigt ut på bild.

Sen fick jag välja saker (oliver!!!!!! ost!!!!!!!! ananas!!!!!!!!) vi skulle ha på pizzan innan den skulle in i ugnen. Inte illa, hemmagjord pizza är för tusan my second favourite. Två dagar i rad, not bad som sagt. Efter middagen är det plugg som gäller (nu kan jag inte skjuta upp det längre!) och sen ikväll kommer Dennis hit, mjau.


Kommentarer
Postat av: s

jätte fin bild! du som tagit den?

2009-01-27 @ 18:33:39
URL: http://coconutkiller.webblogg.se/

Kommentera här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg?:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0